مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1396 ساعت 23:002017-09-09فرهنگي

اکران و نقد "زادبوم" در فرهنگسرای ارسباران


فیلم سینمایی "زادبوم" در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود.

- فیلم سینمایی زادبوم به کارگردانی ابوالحسن داودی یکشنبه 19 شهریور ماه 1396 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران با حضور عوامل اکران ، نقد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه فیلم تهران، در خلاصه داستان این فیلم سینمایی به قلم ابوالحسن داودی و فرید مصطفوی آمده است: شکست در انتخابات ریاست جمهوری، سه نسل خانواده ای از هم پاشیده را که هرکدام در گوشه ای از دنیا روزگار می گذرانند، دوباره گرد هم می آورد.

آنان در می یابند که مشکلات زندگی شان جز با تکیه بر عشق و خانواده ای که اختلافات را فراموش می کند و دوباره قدرت می گیرد، میسر نیست.

فیلم سینمایی زادبوم در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده و جوایز بهترین فیلم از نگاه ملی، بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن را دریافت کرده است.

ابوالحسن داودی (نویسنده و کارگردان)، بیتا منصوری (مدیر تولید و مجری طرح)، احمد طالبی نژاد (منتقد) و کورش جاهد (کارشناس سینما) مهمانان چهارصد و چهل و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

ابوالحسن داودی (تهیه کننده، نویسنده و کارگردان)، فرید مصطفوی (نویسنده)، فرج حیدری، سیروس عبدلی و کلارس بوش (مدیران فیلمبرداری)، بهرام دهقانی (تدوین)، بیتا منصوری (مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران و نقد "زادبوم" در فرهنگسرای ارسباران

اکران و نقد "زادبوم" در فرهنگسرای ارسباران